Monday, December 8, 2008

07/12/2008 moj sopstven rekord

yesterday.... well that is the question... if i ask kefo he'll say.... well.... xm.... sth like "don't remember"...
wait a second.....
vcera.... toa e prasanjeto.... ako go prasam kefo on ke kaze.... pa.... xm....nesto vo stilot na"ne se sekavam"... e vaka e veke bolje... dosta razbirlivo....
go postignav svojot rekord vo izdavanje filmovi.... vo rekord ne vleguva samo nedela kako den, tuku voopsto... 54 filma... wow.... pa, trgna rabotata....bev trgnata nakaj 60 ama bev dosta zelna da si idam.... no resena za 50.... pobedata e moja, baraka e porazena... happy day.... and all went well...
posle toa havana.... so veki.... od rabota direktiva vo havana....najiskreno nema pojma koj peese, ali i nema veze... vazno e ekonomistite bea tamu.... martin, pepo, teo, jove etc....pepo 'ko veciti zaebant-leptir masna, jove i martin-bela kosulica, mi se derea ko najmalo zasto me nema, a teo... e teo e dr.prica... teo-najgolemiot vo havana najveke ripase... najvesel, kako i sekogas.... ekonomski bese zabaven samo poradi faktot sto bev najmala i ednistveno zensko vo musko drustvo vo amfiteatar od 500 dusi.... i sea ja sum kriva sto ne me videle dve godini otkako si otidov od ekonomski... xaxaxa.....
a pa kefo.... kefo-ekonomist, godina postar, taze vraten od aspen, pijan, losi naviki, vesel..... kefo, izvini vaka ama za grizenjeto sakam cokolado.... bolese.... yes deka bese pijan ama te imase na site strani.... xm, ako ti kazam deka igrase ke mi veruvas? dogma ili ne?
pa i pijan bese taka da mozam da te lazam....dosta eksplicitno e deka ne ti teknuva ama bas na nisto...
pa i koga ke vidis, ke udris nekoja takanarecena kontradiktornost na gorenavedenoto prasanje i ke go napravime notesov najposetuvan.....
i normalno ti ke bides prviot koj ke iskomentira.... ne naznacuvam koj.... bidejki neam pojma.... no nadavam za kefo.... bidejki mora da procita nesto bidejki uste mu se vrti i sigurno i sobata mu seta levo desno... moze samo da me zaebe ako otide H2O da se napie.... kefo sedi te molam pred kompjuter... i ne grizi... mn.losa navika... ne za dr. ama boli... sl.pat moze da nastradas....
aj, vecer pak vo havana, prethodno do A1-mozebi, pa mozno e i do studio, samo za da mi pomine vreme...vaka ponedelnicki lots of free time.... nothing to do....watch movies that will last at least 4h... what then?
aj dosta ja tupam, ke stanam dosadna za citanje.... :))

No comments: