Thursday, December 4, 2008

sumiranje na 30noemvri

cekam gosti... pijam kafe i dremam pred kompjuter....
inventivnosta mi prorabote na maximum od pred pola saat-vednas otkako stanv....
sumiranje na vikendot, ocena 9... mozese i bolje, da ne se pravev dzvezda od 2 piva....
sumiranje na nedelata, ocena 10....jasmin se zalese sto sednal do mene-plavusa, i naeba rabota so profesorot po kompjuterska grafika poradi blink blink... ja prifakam cela vina, mn.jasno maloto e uvek krivo.... na matematika mu trebase podolg period da svati deka moeto prisustvo na negovoto predavanje e zasega MONO i poradi toj fakt jas go pretstavuvav celiot toj baksuz koj pridonese kon zaebuvanje na dva lap topa... dekanot svati i iskomentira dosta eksplicitno... citiram-MALO.... podocna se se sredi i dekanot ne prati vo bife na kafe....
sumiranje na rabotata, ocena 8.... poradi faktot sto ja sumiram seta moja aktivnost i aktivnosta na musteriita ocenata e tolku visoka... da bese samo rentanjeto e togas ke padnese na 4.... no milkata od lesnici sto mi ja kupi bobi za da ne mi padne sekerot izvadi tolku golema ocena...
sumiranje na sreka, ocena 10,5....samo poradi konzistentnoto smeenje na site doticni od strana na servilnite.... sto da pravam mora da postoi edna vesela edinka....
e sega duri pocnav da agitiram... xaxa
pri kraj sum so adrijan mol.... townsend uspea dosta urnebesno da go prikaze buntot na mladite koj nikogas ne bil ozbilno artikuliran...
za ispitite nikoj nisto ne znae.... e toa pretstavuva dogma

No comments: