Saturday, November 22, 2008

bez idei

mozebi e tradicija da pisuvam za nasite patesestvija vo marakana, no, najiskreno neam pojma so da pisam za nedelava...
moze samo da kazam deka ispiv dve tekili i pivo i bev dzvezda....
e i natamu blank...
zatoa koj saka na krajot od notesot moze da pise sto saka... imate sloboda u nego da pisuvate a ne kao comments...

temperatura, ne odenje na fax, odenje na rab i novoto stolce...toa e resenieto...
sto znaci ova?
poradi faktot sto imav temperatura-ne bese poradi pienje, vetuvam, ne otidov na fakultet...
bravo za mene, propustiv dve predavanja.
otidov na rabota zaso ne mozev veke doma da sedam, i se zaebav poveke zaso krenav use povisoka temp(u picku mater mn e teska)...
utvrdiv deka ne e od pienjeto-vetuvam, bidejki bas toj period ne piev...
i potoas dojdov do resenieto:u nemo na maloto stolce e stvarno ladno zaso se naoga na takozvana niska nadmorska visocina.
od btw ni donesoa novo sankersko stolce, taka visocko, i stvarno mn. mu se raduvav. duri celi 4 saata... se dodeka ne dojdoa da mi go zemat...
i potoa pak netacna, ustvari nearna...dobro, toa e dosta cest slucaj kaj mene...
-ova e zapisano po neutvrdeni fakti, taka da se e zaebancija..
-prv slucaj.....kitenje...domce
si nakitiv se...elkata, vlezot od kujna i dnevna, novite sijalicki, terasata, sobata i tn...sea se mi svetka
-vtor slucaj: si go naraniv macolot... sea e za edno dve kila potezok i pogolem...povtorno e nadvor i brka picki, ko po obicaj
-tret slucaj: si ja namestiv sobata, posle kojznae kolku vreme, ja usisav i taka natamu... aj da ne se falam sramota...
-cetvrt slucaj: uniformata mi e ispeglana...dobro e.... se zaebavam, ne ja peglav ja-mama bese...taka da ovaa tocka ne se racuna ko slucaj.
-petti slucaj: ja oterav tetka mi u pm...
dojde pocna da me gnjavi a ja taka ubavo vrijam od so bev bolna i na kraj koa smiren coek ke popuka se ke otera u...aj dosta psujam...abe zaebi toa...u picku mater...
dojdov do krajot i toa e 'the solution is the chair'....
tolku mn.rab.zavrsiv za vreme na mojot prestoj po doma, namesto vo nedelite koa se zabavuvam so patesestvijata po fax. zaso da odam na fax koa veke vtorata nedela izvrsiv statisticki presmetki na programiranje...
e kao e ova mozno?
ili moze e cudno zaso gi mesam programiranje i statistika....
sedev na predavanje po programiranje, potprena do dzidot, do kiro(nikoj ne go ubiva kiro ivana da ne si pomislila) i pocnaa ocite da mi se zatvaraat...
taka e sekogas posle izlaganje...
od dosada pocnav da podvlekuvam crtki na sekoe ZNACI so aleksandar go kaza(the profesor who is big git) i rezultatot e sleden: od 10:17-11:00 alek kaza 129 pati ZNACI... bravo za nego...ja i da se trudev nemase tolku pati da uspeam da kazam znaci...
trebase lugeto od ginis da gi viknam, mozebi i nov rekord postavi, no koj kur, koa samo ja i kiro znaeme...nikoj dr. ne broese...
ova dosta loso vlijaese na mojata psiha zaso sledniot den mi se vrtese samo ZNACI....
ova mora da e nekoja nova ZNACI mora

No comments: