Saturday, November 22, 2008

od kafana direktiva vo BEKO

mozebi e sreka za mene sto zivotot ne go ziveam monotono, so tie hronoloski zbidnuvanja kao sto se stanuvanja, izlaganja, pienja, odenje po kafe etc. no za drugite toa e voobicaeno. za mene NE.
epa mozebi koa bi se doznal mojot normalen zivot e togas ke ispadnam fenomen.... za kogo kako....za poeketo DA.
poradi taa takozvana NORMALNOST ili so i da e( iako smetam deka nikoj ne znae so znaci toj zbor, a osobno ne ja, zaso imam sosema poinakva pretstava za NORMALNO), otidov u kafana- za tretpat u mojot zivot, piev se zabavuav, ne isturiv niso, ne butnav niso, ne skrsiv, ne se sopnav, ne padnav, ne se udriv, ne me fukna kola i....aj nema veze, poeketo raboti so obicno mi se desavaat u kafana ne mi se desija...WOW....
dobro, zatoa se ocekuvase neso, neso dosta ednostavno, ili fenomenalno za mene.... da me udri kola ne e tolku interesno zaso veke mi stana rutina a i luge se gordeat koa doznavaat deka sum go preziveala denot... bravo za mene(ovde damjan ke se umesa).
epa taka lepo si otidovme u kastro, imase tepacka, pa tie od obezbeduvanje gi iznamavaa bratot mi i bucko, pa bucko zavrsi u policisko kombe, pa site zavrsivme u beko, pa od tamu se prefrlivme u bolnica kade so doktorot ni se pustase(poradi maksimalna bezbednost ne spomnuvam iminja izvinete poradi neinformiranost), pa od tamu pak se prefrlivme u beko i na kraj doma....redno vreme bese....
i taka site pominavme edna burna i zabavna vecer, iako u ovaa situacija nemozev nikako da go povrzam heraklit i negovata poznata borba pomegu sprotivnosti(notesite prethodno), i srekna sum so moze da kazam deka ja razbiv taa negova teza za borbata pomegu sprotivnosti poradi faktot so nikoj od nas ne naide na sprotivnost....
no i pokraj se na ova gleam kao edno golemo naravoucenie-postoi pobolno od toa koa ke te udri kola. always look on the bright side of life-ajde george svirkaj

No comments: