Saturday, November 22, 2008

tretiot kolokvium

Site gore-dole zadovolni,bez da gi znaeme rezuktatite(na koi mu se bitni ustvari)se sobravme da si go proslavime zavrsetokot na prvata polusezona od Fax-ligata!ishodot krajno neocekuvan:Koleskite so inicijalite I.K. i N.M. od sreka(ili prekunzumiranje na alkohol)se trkalaa na zemja u vivendi,druga koleska(nema da ja imenuvam)se isturase so konjak u dekolteto ko demek se poTURIla pa sakase da ja zabriseme:),kolegata J.B. ne bese svesen ni kako se vika,a pocna da mi raskazuva za histereza:)Svinjata bese mn na mesto:)Svinjo Zver bese:)i dvete svinji:)a jaa...ja sum si prica sama za sebe,taka da ne bi bilo eticki jas da ja raskazuvam pricata..ja ostavam na nekoj drug:)pozdrav i uzivajte u narednive mesec dena:)
DONT WORRY,BE HAPPY:)

No comments: