Saturday, November 22, 2008

VO MARAKANA VECERTA KOA NEZNAM KOA BESE

drugarka mi mi kaza da napisam nesto za marakana, no problemot e sto neznam za koga da pisam.
bi trebalo za reunion na NOVA no mene stvarno ne mi teknuva koa bese toa.... fakticki site bevme kamen nacukani i nikoj niso ne se sekava sto praevme taka da seedno e koa ke pisam.
mislam deka bese vecerta koa edna od moite drugarki bese tolku mn. pijana pa isturase organi na prviot trotoar sto go vide-nekako go promasi weceto ili ne i bese prigodno za povrakanje pa morase da vdise malku cist vozduh i da si se olesni.
ili mozebi bese taa ista vecer koa edna moja druga drugarka si se smuva so drugar na nejzin drugar. prasajte me po koe koleno e drugar na drugar.... e toa neznam.
eeeee, zlatni, toa e istata vecer koa na mene i na veki ni se pustase eden starec,koj ocigledno od pivoto sto go imase ispieno ne primeti deka e coek u godini i deka ne e tolku mlad za mestovo. a mozebi i poradi faktot deka e stranec ne mu bese cudno toa sto e na mesto so luge edno 50 godini pomladi od nego. no izgleda i mu se zaarni od vidikot. stranecot znae sto e zivot. a velese zamo....hmmm....nisto ne velese samo pruzase raka. nekoj ke pomislese MANIJAK no naviknati sme si.
ne bi sakala da gi spomnuvam iminjata bidejki strav mi e nekoj da ne svati pogresno.... ma koj k..
epa ivana sto drugo promasiv, ako ti tekne neso drugo kazi zasto mene stvarno ne mi teknuva, ustvari zaboraiv da kazam: so veki yes deka igravme bajagi(ne sme kurvi , ne pomisluvajte na toa) no na veki izglea i se igrase na sipka pa si ja posvoi stolicata i ne ja pustase od vid. VEKI, STOLICA BESE A NE SIPKA, zal mi e so jas mora da ti kazam no nekoj den ke se razbudis i ke ti tekne na vecerta koa ja vlecese stolicata po tebe a ivana zagubena malku u pregratkite na drugarot na drugarot samo poleka te posmatrase i pukase u sebe. mozebi si velese "nikogas ne gi ziam ovie so mene"
EPA TOA E TOA IIIIIIIIIIIIII????????????
?
AKO IMATE KOMENTARI SLOBODNO PISETE NO NE ME PCUJTE ZASO NE ZNAETE KAO SE PCUE KAO SO U DR. NOTE IMATE PROCITANO

No comments: