Saturday, November 22, 2008

Na sred predavanja na ekonomski fakultet

Каква порка сум изглеалa сеа... Него друго ми беше муабетот. Кога седев помеѓу предавања во амфитеатар, ми се мотаат тука копиљаци и им се чудам на паметот. Како може младинава толку јебозовен речник да има а да го употребува за навреди. За кого Бажо вложуваше толку труд... Златен јазик за џабе; Прво сакам да алудирам на некои забелешки за ситни неправилности од типот: пример1<***у пичку материн*** Наместо ова да се употребува: ***на мајка ти во вагината!*** Зошто второво решение е подобро? Затоа што објектот е строго дефиниран, се знае за која мајка се говори, а згора на тоа и вагината нели си има име, па нема потреба да ја дообјаснуваме со некој жаргон за добра девојка.< пример2 ***да ми го испушиш курот***< Ви се молам... Зошто таков боженствен дар од Бога како фелациото да биде причина за изразување на омраза помеѓу две единки?< >Затоа како предлог имам; неkолку алтернативи и начини на употреба. Стоп за омразата и напред за љубовта! Младино не се пцујте, сакајте се. Има ли нешто поромантично од флерт помеѓу момче и девојче и кога момчето ќе и каже: Да ти го укокам до даска! A дамата ќе одговори: Укокај ми го сместа ти влакнест човеку од пенис! .....Да се наежиш. Исто многу емотивна е и фразата : А да ми лизнеш од врвчето? Тука се јавува доза на нежност и реторика а најефективно е во романтична атмосфера кога настанува онаа непријатна тишина, кога муабетот оди во ќор-сокак. На ова девојката треба сочно да му го испуши. < Уште една работа што сакам да ја образложам за момчињата е како треба да гласи идеалното запознавање на девојка.< >момчето: Леле времево е сончево. На лавов му се рика.(ги става рацете во задните џебови со палците надвор и ја глеа во очи) >девојката: уууу Лавот сигурно е гладен. Ајде да одиме до тоалет да ја разбудам лавицата да му зготви нешто. >момчето: МММм supercool. >девојката: мислиш дека е cool ...(солзи на очи) >момчето: cool како врела цицка низ путер. >девојката: ууууу sex me up!!!

No comments: