Saturday, November 22, 2008

vtora godina, tret semestar, sth extra... rezults from the exams

xm, vreme e i za rezultatite...
natprevarite pominaa vo dobar tek so odredeni isklucoci...
mali ispadi od strana na nasata ekipa ama i sprotivnata igraa dosta nefer....
mamenje imase, zolti kartoni-nekolku, najiskreno nemozea da se izbrojat a za crvenite ke se doznae za nekolku dena....a i malku nasilstvo ama sepak, toa e toa-tenzija...koja brzo se resi so nadvikuvanje od str.na nasata ekipa...
otkako sudijata ja ispusti topjkata, nie, taka spremnite, vednas ja dofativme...
na poteg bese kiro koj spremen, navezban i voopsto neumoren ja dobaci na dzas... posle nekolku driblanja ja dobaci na iskra... iskra na sanja, jasmin, keko, ja, vesna, stap, dzani.....
na kraj kriza, znaejki ja tajnata strategija spodelena samo pomegju doticnite, go ukluci bloetooth-ot i ja ocekuvase topkata....
taa mu bese vednas podadena od strana na ljubisa.... strategijata bese dosta neprimetna taka da i sudijata nemozese da se odluci za zoltite kartoni..... i na kraj tajnata strategija ostana tajna....
i pokraj mamenjeto(igra e, vo igra site mamat) nie pobedivme, gi porazivme krucijalnite, koj najverojatno so netrpenie go iscekuvaat naseto sledno viduvanje smetajki deka ke ne zaebat....
ocigledno NE....
bidejki i pokraj razlikata vo godinite, NAS poinventivno ni raboti glavata i poradi toa sm sigurni vo sebe....

No comments: