Saturday, November 22, 2008

Sidni Sheldon

citam nova kniga, dosta zabavna.......
bi im ja preporacala na site so zabegan um.....
mene mi se sviga.....
toa kazuva mn.za mene....
vo prvite 50 stranici umrea nad 10 licnosti....
uste na vtorata strana umiraat site patnici vo avionska nesreka, koga posle 3 str.umira i sporednata licnost.
cudno e malku sto sporednata licnost ja snemuva vo 5ta str.dodeka glavnata licnost e uste ziva.... mozno e na 60etata str.da se desi neso.
da imase kucinja(za zal nema) ke bea edinstveni ostanati likovi vo knigata....
sheldon ima cudna smisla za toa sto e triler, ama sega za sega e dosta zabavna....
postojano nesto se desava...
postojano vo dvizenje....
negdeka pomegu 30tata i 40tata str.se doznava deka glavnata licnost bila siluvana na vozrast od 8god... i povtorno moram da se nadovrzam na mojata crna hroika za pedofiijata....jebiga, taka zapocna nedelava....
inaku za dr.e vsusnost knigata.
cudno e kako preku sudbinata na nekoi mali, servilni luge se sogleduva stravicnata mok na onoj koj stana gospodar na vremeto.... dali trilerov zboruva za kontroliranje na vremenskite nepogodbi i katastrofi za da se postigne vrvniot stepen na kontrola na covestvoto?
najiskreno, neam pojma...
uste sum do 50tata str taka da za edno 250 str.mozebi ke mozam da odgovoram...
a mozebi i NE. sheldon ima dosta zabegan stil na pisuvanja i poveke pati agnosticki, no nema veze....
ova e samo broj

No comments: