Saturday, November 22, 2008

vtora godina part2

mi velat na net sum se zakacila... epa dobro, toa ke bese dosta normalno da bev doma....
a vo mojot slucaj, dodeka sum na sred predavanja, megju predavanja i vezbi ili pak na sred vezbi toa bas i ne e ok... dobro, za mene e, ja barem ne zaspivam a sepak pratam sto kako se zbori, objasnuva i pokazuva.... do nekade.... sepak ne sum jas kriva sto facebook-ov e daleku pozgoden od asistentite i profesorite.... pa duri i pozabaven. iako denes bese onoj koj dobro objasnuva... nasata tn.apstraktna licnost... koj ne interesira.... a i procesorite ne se kojznae sto....
taka da ne e moja vina sto sum zakacena na net. nema veze, sea barem imam opravduvanje, pauza e.... posle vezbi, neznam sto, neznam kaj koj no toa sto go znam e deka treba da sedam pred kompjuter uste 1ipol saat i da se zabavuvam so fcb.
i eve go pristigna....
tipot... asistentot..... nizok, smegja kosa, naocari, cuden naglasok, ima nekoj usen defekt na ghghghghg, nepostoi takva bukva, bara linux na kompjuterite i dodeka site se na pauza on resi da gi sobira....
i eve go, finaly resi da zapocne so vezbi...
prazna laboratorija, se slusaat tipkite na tastasturata, ja se dopisuvam so bojan, drugite gledaat klipcinja na kajgana, taka da ete eden sovrsen dokaz kolku sme nie sovesni studenti vo eden tolku seriozen institut

No comments: