Saturday, November 22, 2008

hernan kataneo

epa ne mozev da se resam za mojata seksualna opredelenost pa instead my friends decided.
se e ok koa ke otides na zurka so drustvo, se e ok i doeka postarata sestra naraca votka jus a pomalata pivo(patese poradi faktot so nemase skopsko pa morase da pie haineken). se bese ok i posle mojata vtora casa bela aleksandrija, se bese i ok koa pocna se da se dvizi tolku brzo. stvarno ne mozev da svatam koa ja ubrzaa muzikata i koa narodot u kurac pocna pobrzo da se dvizi......... no i toa bese ok, zasto se uste stoev na noze.
ok bese i koa drugarot na postarata i sekogas resitelna sestra si otide mn. porano.....no zaso? vo red e i toa.
ok bese i koa pomalata neresitelna i pomala sestra so neprifatlivi stavovi(pogolemata ne i go prifaka deckoto) se smuva so dr. i pogolemata mu rece MRSH.
no aj u kurac so se. e togas dojde momentot.... neznam na koj mu e poznat onoj moment koa ke se pocuvstvuvas kao inventar na sekoja sovremena sprotivnost? e toa bese moment koa nemase sprotivnost. heraklit rekol deka se vo svetot ke postoi ako postoi i negovata sprotivnost, se ke bide sovrseno ako negovata sprotivnost e sovrsena... epa ivana i veki go razrusija tvrdenjeto na heraklit. tuka nemase sprotivnost.
stvarno ne bese ok so ja resivte mojata seksualna opredelenost za pomalku od sekunda. a ja 19 godini se obiduvam da se opredelam.
se se desi koa eden unknown person pocna da mi se pusta i nesakase da me pusti, no toa bese ok....eeeee togas postarata i pomalata sestra pocnaa da me guskaat i pomalata rece deka sme lezbejki. the unknown person si otide 'ko da sme rodeni 86' na denot na eksplozijata vo chernobil....no ne izgleavme tolku poremeteni....mozebi taka mu se videlo od alkoholot :D

No comments: